niedziela, 6 września 2015

ZEGAREK ROSEGAL

Wiecie co ostatnio stwierdziłam ze moim dzieciom nie da się zrobić normalnie zdjecia. 
Albo odwracają się tyłem, albo zdjęcie  jest częściowo w ruchu. 
Chciałam wam pokazać zegarek ze sklepu Rosegal jaki ostatnio zamówiłam moim pociechom.
Jest to dość ostatnio popularny motyw, który już chyba każdy zna.  

 Franek strasznie walczył z zegarkiem i chciał go zdjąć. 




Natomiast Edziowi nawet udało się zrobić parę zdjęć z zegareczkiem. 





Zegarek- Rosegal

17 komentarzy:

  1. Masz cudowne dzieciaki ! Widzę że motyw minionka opanowuję już wszystko ale zegarek super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne loczki ma Edzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te zegarki jak pokazałam zdjecia to i mojej córce się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zegarek, chłopcy są zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne chłopaki i super zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, widać, że im się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super jest ten zegarek! Sama bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Ale z nich słodziaki ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki faajny minionek :D
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zegarek dla takich maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba chłopcom zegarki przypadły do gustu :-) Swoją drogą fajne te minionkowe zegarki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny! Muszę poczekać troszeczkę poczekać aż synek podrośnie bo szkoda,żeby teraz taki fajowy czasomierz zepsuł :)

    OdpowiedzUsuń