poniedziałek, 13 lipca 2015

STRÓJ 215

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  TutajTUTAJ, i TUTAJ

Kurtka- Shein
Bluzka-SH
Naszyjnik- Rosegal
Spodenki- SH
Buty- SammyDress 

Powiem wam, ze miałam wielkie szczęście jeśli chodzi o zdjecia, które dzisiaj chciałam wam pokazać.
Wczoraj rano zapowiadała się piękna pogoda, ale niestety popołudniu zaczęło padać.
Dobrze, ze rano pomyślałam o zrobieniu zdjęć bo bym nie miała co wam pokazać.

Kurtkę, którą mam na sobie widzicie drogi raz z rzędu.
Jestem w niej zakochana. 
Ostatnio stwierdziłam, ze zaczęły mi się podobać ubrania z frędzelkami.
Bluzki i biżuteria z piórami również przykuwają moja uwagę.













Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. całkiem fajna jest ta narzutka z frędzlami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Kurteczka rewelacyjna :)

    Życzę miłego dnia !
    Zapraszam na www.izabielaa.blogspot.com
    IZABIELAA
    Blog o modzie, fryzury, makijaż, inspiracje i DIY czyli zrób to sam.
    izabielaa.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pisałam, że ta narzutka jest świetna, ale mogę powtórzyć - jest świetna! Znowu fajnie ją skomponowałaś, ale tym razem ciesze się, że zrezygnowałaś z rajstop, bo z sandałami jakoś mi się gryzą :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kurteczka:)
    Kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty psują całość

    OdpowiedzUsuń