niedziela, 26 października 2014

STRÓJ171

Dziś u mnie mgliście i bardzo zimno. 
Mamy jesień, a ja już nie chcę wiedzieć co to będzie zimą. 
Skoro teraz jest tak zimno, że trzeba chodzić w zimowych kurtkach lub płaszczach to co ja na siebie będę zakładać zimą? 
Termometr zaczyna pokazywać minusową temperaturę.
Nie zdziwię się jak lada dzień spadnie śnieg.

Dziś mam na sobie płaszczyk, który na początku roku kupiłam na allegro o ile dobrze pamiętam to za około 12 zł. 
Dziś miałam okazję go po raz pierwszy założyć.
W środku jest ocieplany co dla mnie jest wielkim plusem. 
Buty kupione w CCC.
Natomiast podmie pochodzą ze sklepu New Yorker.













Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

9 komentarzy:

  1. świetny płaszczyk
    u mnie też już się zrobiło zimno
    jak byś mogła, zajrzyj do mnie i kliknij w link do bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk i butki są swietne :) u mnie też zrobiło się zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciepluchne buty <3 sama z chęcią bym sobie takie sprawiła :)
    Świetnie wyglądasz :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyl ekstra ja sama poszukuje czegoś zimowegp

    OdpowiedzUsuń