niedziela, 8 grudnia 2013

STRÓJ 102

W piątek nasypało bardzo dużo śniegu.
Mam nadzieję, że chociaż w tym roku będą piękne białe święta.
Edzio może będzie miał okazję wypróbować nowe sanki.
W tym tygodniu robię sobie małą przerwę w prowadzeniu bloga.
Jednak na wasze blogi w miarę możliwości postaram się wchodzić.
Od dzisiejszej niedzieli do przyszłego tygodnia z Edziem jestem na wczasach u moich rodziców.




Legginsy- Bershka (allegro)
 Bluzka- More&More (prezent)
 Buty- Baiwei
Narzuta- Dunnes (SH)
Stylizacja: 049

72 komentarze:

  1. to udanego wypoczynku i trzymaj sie cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdj !!
    Bluzkę masz piękną!
    Udanego wyjazdu życzę :)
    Pozdrawiam Kami

    Zapraszam na nowego bloga . Może wejdziesz i jeśli ci się spodoba zaobserwujesz ? Będzie nam bardzo miło :)
    Kami i Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy są świetne. A bluzka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie leggi :)!
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny szaro- czarny zestawik:) Tuniczka ładna:) Miłego wczasowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie śniegu nie ma, ale ja za nim nie tęsknię....pozdrawiam...miłego wypoczynku, wczasuj się więc...

    OdpowiedzUsuń
  7. kobieta w twoim wieku, matka, żona i leginsy? nie masz już 20 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ma do nich idealną figurę, w przeciwieństwie do niektórych grubych 20-latek, które wciskają na siebie legginsy i uważają, że wyglądają dobrze.

      Usuń
    2. Drogi anonimie z 8 grudnia masz bardzo dziwny tok myślenia.

      Usuń
    3. Mam 30 lat na karku, męża, dziecko i to znaczy, że powinnam ubierać sie w pokutne worki?? Autorka bloga ubiera sie w rzeczy, w których czuje sie najlepiej i doprawdy, nie wiem co legginsy mają do tego ile Monika ma lat...

      Usuń
    4. Dokładnie! Legginsy nie są zarezerwowane dla nastolatek, a Monika ma tak świetną figurę, że bez względu na wiek pasuje jej ten strój. Coś mi się wydaje, że ten anonim to jakaś zazdrośnica ;-)

      Usuń
    5. dobra ma figurę do leginsów ale nosić je ciągle?

      Usuń
    6. Dlaczego ma ich nie nosić? Pewnie anonim zazdrości, bo nie może ich nosić i nie wie co to wygoda! :D

      Usuń
    7. no pewnie bardzo zazdroszczę :) jestem dorosłą kobietą i wiem jak wyglądać ze smakiem :)

      Usuń
    8. Skoro jesteś taka "dorosła" to uszanuj, że każdy ma prawo ubierać tak jak mu się podoba. Jak będę chciała to gdy skończę 90 lat przefarbuję się na blond i w różowym dresiku będę śmigać na rolkach. Bo na razie to twoje zachowanie jak dla mnie jest dziecinne. Jak Ci się nie podoba, że chodzę w legginsach i nie możesz na to patrzeć to nie wchodź tu po prostu. Pozdrawiam i mam nadzieję, że nabierzesz więcej wyrozumiałości.

      Usuń
    9. haha, Ja też chodzę w leginsach mam 30 lat, męża i dziecko. Pewnie jakaś gimbaza drwała się do kompa i myśli, że jak ktoś starszy to nie wypada mu zakładać leginsów. Chory tok myślenia. x

      Usuń
    10. Ja dużo kobiet widzę około 30, a nawet starszych chodzących w leginsach.

      Usuń
  8. Amazing combo!!!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze! Fajne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Monia, spodziewasz się kolejnego dziecka? Nie obraź się jeśli nie, może po prostu tak byłaś oświetlona do zdjęć, że mi się wydałaś troszkę okrąglejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czasem przerwa jest potrzebna. MIlego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne butki kochana;) Ostatnio bardzo mi się takie podobają;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam ponownie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za wsparcie :) że jest ktoś taki jak Ty i dzięki Tobie mam motywacje :) Dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie takie barwy, ja już dawno u Ciebie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie pokaże, ale bliżej świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas za mało śniegu na sanki, ale mam nadzieję, że święta będą białe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great top :o)

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful outfit
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna stylizacja,obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja ;)
    Życzę udanego wyjazdu :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog:)
    Obserwuje i bedzie mi bardzo milo jesli rownież dołączysz do moich obserwatorów.
    Buziaki!!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpoczynek zawsze jest potrzebny :)
    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też mam nadzieję, że w tym roku święta będą białe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za wizytę,ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz, bardzo mi się podobają legginsy ;*
    Ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę miłych wczasów! A stylizacja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się buty :)
    Pozdrawiam - do Świąt zostało już (niecałych!) 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super leginsy- gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro już dawno temu. Wpisz Bershka to może jeszcze będą.

      Usuń
  31. Bardzo ładne bucki i legginsy ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny strój ! Legginsy mi się bardzo podobają ! ;)
    Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie w tym stroju;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za odwiedziny :) Strój super, co do świąt to gdzieś słyszałam, że nie ma być śniegu. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  34. kurcze,
    do takich getrów to trzeba mieć Twoje nogi!
    pozdrawiam serdecznie,
    życzę białych Świąt!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz:) ładna ta czarna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń